Инициативата „Обади се, като стигнеш“ – нови оригинални стикери във Viber 2024


Мото шампионът Мартин Чой е лицето на нова колекция Viber стикери за пътна безопасност

                                                                   





След големия успех през изминалата година, ЕКО България представи нова колекция от Viber стикери за пътна безопасност с лицето на мото шампиона Мартин Чой, който е и дългогодишен посланик на марката. Оригиналните изображения насърчават пътниците да поддържат връзка с близките си като предлагат забавен и удобен начин да ги информират за своето пътуване или да ги уведомят, че са достигнали благополучно дестинацията си. Инициативата е част от кампанията „Обади се, като стигнеш“, посветена на безопасното шофиране и отговорно поведение на пътя.

Новата линия стикери включва над 20 различни изображения на тема пътуване и пътна безопасност заедно с емблемата на моторния спорт, носител на над 500 медали и купи от състезания и ментор в „ЕКО Мото Училище“ Мартин Чой. Илюстрациите отново са дело на художника Венцислав Йосифов Jermain като чрез тях пътуващите могат да изпратят съобщение с пожелание за безаварийно пътуване, да подсетят водача да провери маслото на автомобила, да предупредят, че закъсняват или просто да напомнят: „Чакаме те“.

„Като професионален състезател и обикновен участник в движението всеки ден, знам колко важна е безопасността на пътя. Кампанията „Обади се, като стигнеш“ ни напомня, че всички ние имаме някой, който чака да чуе, че сме стигнали безопасно, който чака да ни види. Радвам се да подкрепя инициатива, която насърчава такъв важен навик чрез езика и средствата на младото поколение“, споделя посланикът на кампанията Мартин Чой.

Онлайн колекцията „Обади се като стигнеш“ е създадена през 2023 г., за да напомня за малкия, но значим жест към нашите близки, но и като апел за уважение и предпазливост на пътя. Сред останалите послания на стикерите са „Карай внимателно“, „Прибрах се“, „Закъснявам“, „В задръстване съм“, „Точно тръгвам“, „Лек път“.

Фокусът на инициативата върху общуването с близките преди, по време или след пътуване, намери отклик сред много българи и превърна кампанията в любима. Само няколко месеца след старта стикерите имаха над 25 000 сваляния и над 100 000 изпратени послания. С новите стикери за Viber ЕКО България се стреми да направи посланията за безопасност още по-ангажиращи и достъпни за по-широка аудитория. Цялата колекция може да бъде изтеглена напълно безплатно чрез Viber.

Кампанията „Обади се като стигнеш“ е дългосрочен проект за пътна безопасност и информираност на EKO България с над 10-годишна история. Създадена в отговор на ангажираността на компанията към обществото и социално-отговорните бизнес практики, през 2014 г. Европейските бизнес награди обявиха кампанията за национален шампион на България.