Инициативата „Обади се, като стигнеш“ – вече с оригинални стикери във Viber
Инициативата „Обади се, като стигнеш“ – вече с оригинални стикери във Viber
В рамките на традиционната си инициатива „Обади се, като стигнеш“ ЕKО България представи колекция от оригинални стикери във Viber, която да подсети пътуващите за малкия, но важен жест да изпратят съобщение на близките си, че са пристигнали безаварийно в крайната дестинация.
Колекцията „Обади се, като стигнеш“ е създадена в колаборация с българския илюстратор Венцислав Йосифов – Jermain и се състои от 20 различни стикера на тема пътуване и пътна безопасност. Чрез тях пътуващите могат да кажат със стикер, че са пристигнали у дома, че са спрели за почивка и кафе, че зареждат гориво или закъсняват, че чакат в задръстване или просто да пожелаят лек път. „Обади се, като стигнеш“ може да бъде изтеглена напълно безплатно в рамките на Viber.
„Обичайно обещаваме на близките си да се обадим, когато пристигнем, но също толкова често забравяме да го направим. Ето защо избрахме оригинален начин да предадем посланието чрез специални Viber стикери и да достигнем до множество различни аудитории. Това е бърз и лесен начин да изразим посланието, а и живеем в дигитално време, „говорейки“ чрез изображения. Това е и естествено продължение на стратегията на ЕКО България за дигитализация в комуникациите с клиентите“, каза Андреас Триантопулос, изпълнителен директор на ЕКО България.
За целите на кампанията е създаден и официалният EKО България канал във Viber, където феновете на ЕKО ще могат да научават първи за оферти, игри, промоции и още. Каналът се намира на следния линк: https://bit.ly/48BJE8r
През годините инициативата „Обади се, като стигнеш“ обръща внимание към различни участници в движението – като например децата, мотоциклетистите, пешеходците, младите шофьори и други, но това, което обединява различните кампании в рамките на инициативата, е апелът към разумно и безопасно шофиране, а също и толерантност на пътя. Посланик на кампанията e Мартин Чой.